6 Nisan 2012 Cuma

Kitaplar


Kitaplar ikiye ayrılır. Bir kollarını açmış göğe bakanlar, bir de yüzükoyun yeri saranlar. Birincisi “Al oku!” der, “Al neremi istiyorsan oku, aç sayfamı bırak beni oracıkta. Kapanmam, neremi açtıysan oramı gösteririm. Kapanıp da saklamam kendimi.” İkincisi ise inatçıdır, arsızdır. Hiçbir şey demez. Açar da bırakırsan okuyacağın yeri, kapatır, saklar kendini. Aslında ilki önceden çok okunduğundan öyledir, ikincisi de henüz yenidir, pek okunmamıştır. Öyle ya hepsi de iki yüzlü…